apartmani hrvatska Blog

Velika ulaganja u turističkom sektoru do 2020 godine

 

 

Ministar turizma sudjelovao je na Kongresu hotelijera te na raspravi o stanju turističke sezone. 

Raduje činjenica što je ove godine ostvareno oko 410 milijuna eura investicija u turizam, od čega većina upravo u hotelijerstvu. Do 2020. godine želimo ostvariti ukupno 7 milijardi eura novih investicija od kojih bi većina trebala biti ostvarena u hotelskom sektoru“, rekao je ministar Lorencin,

Lorencin je zadovoljan ukupnim rezultatima i razvojem 2014. turističke godine, s obzirom na sve izazove i loše vrijeme koji su obilježili mjesec srpanj, poručuju iz Ministarstva turizma.

Rezultat prvih 10 mjeseci ove godine, koji pokazuje porast u fizičkom prometu, izuzetno nas veseli i pokazuje kako Hrvatska ima žilav turistički proizvod. Ove godine smo pokrenuli projekt Hrvatska 365, sa zadaćom promocije ostalih turističkih proizvoda, kako bismo pokazali da Hrvatska nije isključivo sunce i more.

Preduvjet za promociju proizvoda kao što su gastronomija, zdravlje, poslovni turizam, avanturistički turizam, kvalitetno je upravljanje razvojem tih proizvoda. Tek tada možemo govoriti o istinskom produljenju sezone. Ove godine proveli smo pilot projekt s čijim smo rezultatima zadovoljni. 

Što se tiče rezultata koje su ostvarili hotelijeri, istaknuo je kao vrijedan podatak da od ukupnog broja hotelskih dolazaka turista, 53,1 posto otpada na hotele s 4 i 5 zvjezdica u kojima je, u odnosu na promatrano razdoblje prošle godine, zabilježeno 8,5 posto više dolazaka i 11,6 posto više noćenja, što je odličan rezultat u skladu sa Strategijom razvoja turizma do 2020. godine, navodi se u priopćenju Ministarstva turizma.

„Hotelski smještaj i dalje je glavni nositelj investicijskog ciklusa u turizmu. Prema anketi koju je radilo Ministarstvo turizma, ove je godine u hrvatski turistički sektor investirano oko 410 milijuna eura, od čega većina upravo u hotelski sektor. Nadamo se da će sljedeće godine ova brojka biti još impresivnija kako bismo slijedili putokaz kojeg nam daje naša turistička strategija. Posebice velik utjecaj na razvoj same destinacije će imati i sredstva iz EU fondova koja će biti dostupna u sljedećem razdoblju, posebice ona vezana uz malo i srednje poduzetništvo, ali i jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija. Sredstva iz EU fondova moći će se koristiti i za uvođenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u marketing i promociju hrvatskog turizma, za obnovljive izvore energije i energetsku efikasnost, te razvoj obrazovanja kroz, između ostalog, nacionalni projekt centara kompetencija u turizmu“, zaključio je Lorencin.