apartmani hrvatska Blog

Najbolji turistički rezultati u povijesti u Splitskoj županiji !

 

 

U vrijeme krize, jedine dobre vijesti stižu iz turističkog sektora koji inače i održava gospodarstvo u cijeloj državi. Prema objavljenim statistikama, Splitsko-dalmatinska županija doživljava najbolje turističke dane u svojoj povijesti !

Po turističkim podacima porasta dolazaka gostiju iznosi 22% u odnosu na sezonu 2013 !  U prvih 8 mjeseci ove godine ostvareno je milijun i 846 tisuća dolazaka, odnosno postignuti su za 10% bolji rezultati u dolascima i za 6% bolji u noćenjima. Apsolutni rekorder je grad Split koji je u kolovozu ostvario čak 20 % više dolazaka i 22 % više noćenja.

Direktoro turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije kratko je izjavio : “Svake godine naša županija bilježi sve bolje rezultate, te smo se pozicionirali odmah iza Istarske županije, a ujedno smo ove godine već krajem srpnja premašili Kvarner i u dolascima i noćenjima. Sa rezultatom od 13,4 miljuna noćenja, i 2,3 miljuna dolazaka u prvih 10 mjeseci ostvarili smo najbolji povijesni rezultat Splitsko-dalmatinske županije ikada. Dakle, radi se o povećanju od 9 % u dolascima i 6% u noćenjima, čime smo se svrstali u rekordere među jadranskim županijama. Jedini bolji po rezultatima je grad Zagreb, koji ima manji broj noćenja”

Ono što je najbolje u ovoj godini je 10. mjesec sa čak 11% više noćenja u odnosu na isti period prošle godine, sa ukupnom cifrom od 105.000 noćenja  Tu smo doista oborili sve rekorde. To nije samo rezultat kvalitete destinacije, već i zalaganja ljudi koji su uvidjeli važnost turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji, ljudi iz svih branša, od ugostitelja i hotelijera pa do ljudi koji prodaju suvenire… 

Marketing i promocija kao dio rješenja

Turistička zajednica županije uložila je maksimalne napore u inovativni marketing. Puno je posla uloženo u strategiju promocije kroz internetske kampanje i media miks promocije koja objedinjuje različite uspješne modele prezentacije. Posebno smo naglasili internet marketing u koji smo uložili preko 2 miljuna kuna. Više smo uložili u online nego u sve druge oblike marketinga…

Opširnije : hotspots.net.hr –