apartmani hrvatska Blog

Dodatna promocija istarskog turizma kroz društvene mreže

 

 

Turistička zajednica Istarske županije prepoznala je važnost društvenih mreža za promociju turizma te je započela kampanju pod nazivom “Share Istria”

Pozivaju se na međunarodnoj razini svi blogeri, putopisci i autori na društvenim mrežama da sudjeluju u kampanji ajedini uvjet je da imaju više od 5000 fanova ili followera. Prijave su otvorene do 22. travnja, a među njima se biraju pobjednici – voditelji ekipa. Odabrani voditelji imaju pravo sa sobom povesti jednog prijatelja, koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama. Svakog tjedna u Istri će boraviti po tri tima istovremeno, a svaki tim sastavljen je od voditelja i njegovog prijatelja.

Obveza odabranih timova je da za vrijeme svojeg boravka u Istri svakodnevno na društvenim mrežama ili svojem blogu objave minimalno dva posta vezana uz dnevne doživljaje na putovanju. Odabrani timovi boravit će na jedinstvenom otoku/svjetioniku Porer u medulinskom akvatoriju, kao i u luksuznom hotelu Lone u Rovinju ili malom obiteljskom hotelu Kaštel u Motovunu, a svaki će im dan biti ispunjen raznim aktivnostima u organizaciji Turističke zajednice Istre. Svaki će tjedan biti ispunjen drugačijim aktivnostima kroz koje će odabrani „natjecatelji“ moći iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma.

Nakon svakog tjedna bira se najbolji tim koji ulazi u konkurenciju za osvajanje glavne nagrade u vrijednosti od 10 tisuća eura. Najbolji tim se odabire po kriteriju: koliki je ukupni broj postova objavljen, koliki je njihov reach te kvaliteta objavljenih sadržaja.

Svi zainteresirani za osvajanje zanimljivog boravka u Istri mogu se prijaviti na natječaj na web stranici www.shareistria.com.

Projekt je tek djelomice sličan onome kojeg je prije nekoliko godina pokrenula australska Turistička zajednica pod nazivom “Najljepše radno mjesto na svijetu – čuvar plaže koraljnog grebena“. Inicijativa Turističke zajednice Istarske županije je drugačija, vrlo atraktivna i inovativna i na ovaj će način doprinijeti promociji Istre i Hrvatske, njenih ljepota i doživljaja s Poluotoka, navodi se u priopćenju.

Ovaj natječaj predstavlja dodatni iskorak u promociji Istre kao atraktivnog turističkog odredišta cjelogodišnjeg turizma, no istovremeno je to i nastavak snažne promocije tijekom posljednje tri godine u kojima je Istra uložila značajan trud i napor u PR aktivnostima.

Istra je na ovaj način stekla nemjerljivu reputaciju u smislu izbora, odnosno dodijeljenih priznanja i nagrada najutjecajnijih medija diljem svijeta. Medijska vrijednost objavljenih članaka na godišnjoj razini premašuje iznos od 150 milijuna kuna. Među deset najboljih destinacija na svijetu Istru su među ostalim uvrstili National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor’s, Reader’s Digest, Wine Enthusiast te mnogi drugi, navodi se u priopćenju iz TZ Istarske županije.