Zašto se hoteli (s razlogom) boje Airbnb-a ?

Nazad
Zašto se hoteli (s razlogom) boje Airbnb-a ?

Airbnb, divovski sustav za booking privatnog turističkog smještaja koji je liberalizirao putničku i turističku industriju, ima još jedan razlog za zadovoljstvo…

Američka investicijska banka Goldman Sachs provela je istraživanje koje je otkrilo kako Amerikanci kada jednom probaju privatni (turistički) smještaj, rijetko se “vraćaju” hotelskom smještaju.

Ova vijest sigurno je dodatni vjetar u leđa servisu Airbnb koji posreduje između putnika i vlasnika smještaja, a čija se procijenjena vrijednost penje na astronomskih 25 milijardi dolara.

Sve veća popularnost Airbnb servisa za rezervaciju privatnog smještaja mogla bi natjerati hotele na sniženje cijena noćenja kako ne bi izgubili goste…

Analitičara Merrill Lyncha smatraju kako će popularnost Airbnb-a nastaviti rasti. “Airbnb će ostati sila s čijim se postojanjem hoteli moraju pomiriti i koja će imati značajan utjecaj na razvoj tržišta putovanja i turizma” Oni očekuju kako će se preko Airbnb-a ove godine bookirati više od 100 milijuna noćenja !

Kapacitet dostupnog smještaja na Airbnb-u još uvijek se ne može nositi s hotelima, barem ne na američkom tržištu, ali rastuća popularnost usluge privatnog smještaja mogla bi to promijeniti u ne tako dalekoj budućnosti.

Bookmark the permalink. [shareaholic app="share_buttons" id="c0f8c16d5387ea657c2709ff7fa6724b"]

Leave a Reply