Turistički rezultati za Uskrs na razini lanjskih

Nazad
Turistički rezultati za Uskrs na razini lanjskih

Uvod u dobru godinu?

Turistička predsezona u Hrvatskoj i ove će godine započeti s uskrsnim blagdanima, koji bi po najavama i bukingu s domaćeg i stranih tržišta, unatoč nešto ranijem terminu, mogli donijeti sličan rezultat kao i prošle godine.

Po ocjenama domaćih turističkih djelatnika, Uskrsni blagdani uvod su dobru turističku godinu koja je pred njima. Slažu se da je na razini nacionalne promocije ove predsezone učinjeno puno.

Promocija je još u tijeku, pa je ovih dana na stranim tržištima i po svim oglašivačkim ‘kanalima’ počela i tzv. proljetna kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s porukama da se proljeće provede u Hrvatskoj, koja može puno ponuditi u to doba godine.

“Takve kampanje zasigurno pridonose odazivu turista, kojih bi u ovoj predsezoni moglo biti nešto više nego lani s obzirom na ponudu i ono što se događa oko nas. Mi smo ‘bliza’ destinacija, sigurnost je jako bitan element, a i predsezona te posezona će biti i ključni za rezultate ove godine, jer u glavnom ljetnom dijelu sezone prostora za rast više gotovo i nema”, ističe predsjednik nacionalne udruge putničkih agencija UHPA i član Turističkog vijeća HTZ-a Boris Žgomba.

Upozorava međutim da nakon Uskrsa u turizmu slijedi zahtjevno razdoblje, dakle od travnja do sredine svibnja, u kojemu bi trebalo odraditi što se više može.

“Nitko se ne bi smio zanositi trenutno velikim i ranijim nego lani bukingom za Hrvatsku od 20, 30 i više posto rasta s njemačkog i drugih tržišta, jer je to većinom za ljeto…

Opširnije : liderpress.hr 

Bookmark the permalink. [shareaholic app="share_buttons" id="c0f8c16d5387ea657c2709ff7fa6724b"]

Leave a Reply