Imidž destinacije danas kreiraju društvene mreže

Nazad
Imidž destinacije danas kreiraju društvene mreže

Bez čvrste strategije razvoja zemlje ne može se u potpunosti izmijeniti imidž neke destinacije, odnosno čitave zemlje.U stvaranju “cool” destinacije ključna je suradnja javnog i privatnog sektora, ali i moderna tehnologija koja može uvelike smanjiti troškove te povećati učinkovitost, kako bi se razvile brojne dobre poduzetničke inicijative u turizmu i izbjeglo pogodovanja.  Paul Bradbury, britanski bloger s hvarskom adresom i osnivač portala Total Croatia News smatra da bi Makarska u promociji  još bolje mogla iskoristiti recimo svog “galeba”, skulpturu lokalnog zavodnika koji grli turistkinju, a Lepoglava svoj fosilni vulkan.

“Društvene mreže i tehnologije “krive” su za to da danas nismo više mi jedini koji kreiraju imidž destinacije, već često to čine drugi,  snimajući video uratke koje puštaju na internetu. To nekad i ne odgovara stvarnosti, poput promo videa za festival Ultra koji uključuje snimke Bola na Braču, iako je Bol odbio domaćinstvo Ultre i nije party destinacija”, kaže Bradbury. Suradnjom Paula Bradburya i Hanija Salame, producenta i snimatelja specijaliziraog za promotivne filmove uz pomoć inovativnih tehnika poput drona i virtualne stvarnosti, kao nova ciklodestinacija na društvenim mrežama promovirao se brački Sutivan. Video s gradonačelnikom Londona Borisom Johnsonom koji biciklira Sutivanom na društvenim mrežama prije par mjeseci skupio je 1,6 milijuna klikova….

Opširnije : poslovni.hr – [izvor]

Bookmark the permalink. [shareaholic app="share_buttons" id="c0f8c16d5387ea657c2709ff7fa6724b"]

Leave a Reply